Kristin Hannah yine beni ağlatmayı başardı. Bu kitabı beni çok derinden etkiledi. Kardeşler arasındaki bağın her ne olursa olsun, artık tamamen bitti bütün ilişkimiz dediğimizde bile her şeyin aslında bir telafisi olabildiğini öğretti en çok da. Her ne olursa olsun bir parca da inanmak gerekmiş hayata. Bağlar kolayca kırılabilir ama her ne olursa olsun tamir edilebilirmiş. Kaç yaşına gelirsen gel, sen bir anda değişebilir her şeyi değerlenebilirmişsin. En önemli olan doğrulukmuş. Kardeşine veya kimseye yalan soylememekmis. Yoksa işler bir dağdan bile daha çok büyüyebilir. En çok da kendimizi ve sevdiklerimizi, ailemizi kaybedebiliriz.