Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 12 Ağustos 2021 15:58 Delirmekte olan bir adamın defteri..
Hayatın bizleri mecbur kıldığı bu yaşantıya bir tür baş kaldırış, delirmek!
Kendini soylu zannedenlerin emri altında çalıştırılmak. Oysa üzerimizdeki kıyafetleri çıkardığımızda hepimiz aynıyız işte. 'Ne yani soyluların üçüncü gözü mü var ya da.. yemeği burunlarıyla mı yerler?'
Ah şu soylular! İnsanı delirtirler.
" Nefret ederek kendi hayatımdan,
Böyle yaşamak mümkün mü dedim."