Herkese merhaba Bugünkü kitabım Cella.
Öncelikle şunu belirtmek isterim ki kitap beklediğimden çok daha iyiydi.
#kitabınkonusu Maral, hiç sevilmemiş bir çocuk olarak büyüyor. Annesi ilk evliliğinde eşinin ailesi tarafından kendilerine layık olmadığı gerekçesiyle baba evine gönderiliyor. Maalesef ki ülkemizde hala yaşanmakta olan evliliğin bitişi yüz karası olarak görülüyor. Böylece tekrar evlendiriliyor. İkinci evliliğinde ise Maral dünyaya geliyor. Ama ne yazik ki buda bitiyor. Annesi, Maral ve kardeşi hepsi birlikte tekrar baba evine dönüyor. Kısa bir süre sonra ise kadına üçüncü evliliği yaptirilarak resmen satılıyor. Maral, dede evinde yaşamaya devam ediyor. Ama buna yaşamak denirse... Sevgisizlik, şiddet, aşağılanma...
Belki sevgisizlik belki annesinin kaderini yaşamak hangisi ağır basar bilemiyorum ama Maral'inda seçtiği adam yanlış çıkıyor. Aslında çok iyi kibar görünen adam Miraç, içinde bir karanlık taşıyor.
Hani derler ya kader motifi diye... Sanırım iste tam bu.
Ahh bir de kitabı okuyun. Kadınlar neler çekiyor? Hangi sınavlardan geçiyor? Ülkemizin acı ama gerçekleri. Ben çok severek okudum. Yazarın kalemi, anlatımı gerçekten çok güzel. Kendisini tebrik ediyorum. Bol okuyucularınız olsun.