Puan vermedi·216 syf.··
2021 92. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 13 Ağustos 2021 08:03
Nedense kendimizi hep tek kişi olarak değerlendiririz. Aslında zihnen ve fiziken tek kişi olsak da içimizde iki parça vardır. Sağlıklı ve sağlıksız ben. İki ben, her insanın içinde mutlaka vardır. Eğer sağlıksız olan "ben"in sesi daha çok çıkıyorsa, bizi o yönetiyorsa, diğer taraf hep ezilir ve ihtiyacımız olan ruhsal besinleri karşılayamaz. Bu kitabı mutlaka okuyun derim.
Kendine İyi Davran Güzel İnsanBeyhan Budak · Destek Yayınları · 201912,9bin okunma
··
2.011 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.