·222 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ağustos 2021 09:34 Açıkçası çok popüler bir kitap olduğu için mi çok beklentiyle okudum bilmiyorum ama bu üç gencin yaşadıkları ,daha o yaşta ülkeleri için,ülkelerinin geleceği için yaptıkları daha ayrıntılı anlatılabilirdi.Kitap zaten direk malesef ölümlerini anlatarak başlamış,ayrıca yazarın siyasi görüşleri de fazlasıyla kitapta yer alıyor,bu anlamda da ne düşüneceğimi bana dayatan kitaplardan çok hoşlanmıyorum,ara ara yazarın kendi şiirleri de var,bu şiirler çok güzel.Netice olarak sadece siyasi bir şov amacıyla hayatlarına kıyılan bu üç gencin yaşadıklarını okumak çok acıydı,ama daha da üzücü olan yıllar geçse de bu ülkede çok birşeyin değişmediği...