Puan vermedi·74 syf.··
2021 12. kitabı
Kitabı bitirdiğimde aklıma gelen tek düşünce , Gregor Samsa'nın değeri ailesi için zaten bir böcek kadarmış. Evin düzenini üstlenen , sadece eve maddi desteği sağlamakla da kalmayıp aynı zamanda ailesindeki her bir üye için hayatı daha güzel yapabilmek ,onları yaşatabilmek için uğraşan biriydi. Fiziki değişimi başladığında bile tek düşündüğü geri kalanların onların desteği olmadan ne yaşayacaklarıydı .Bu da bana üstüne atılmış olan sorumluluk duygusunun , sahip olunan iyi yürekliliğin son nefesini verene kadar aslında insanın üzerine alabileceği en kötü şeylerden biri olduğunu fark ettim . Verdiği değerin , önemin bir gram karşılığını alamayan Gregor için üzülerek bitirdim kitabı . Aslında tek değişen Gregor değildi , tüm ailesiydi. Kötü olan ise tüm bu değişimler arasından bir tek Gregor'un seçme şansının olmamasıydı . Çok güzel bir kitaptı.
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268,1bin okunma
·
70 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.