Reşat Nuri Güntekin imzalı bu eserde, acıma duygusunu bilmeyen Zehra öğretmenin, bu duyguyu öğrenme sürecinde doğru bildiği yanlışlarla yine çok acı bir şekilde nasıl yüzleştiğine şahitlik ediyoruz. Bazen ancak önyargılarımızdan arındığımızda madalyonun diğer yüzünü görebiliyoruz. Zehra ise bunu gördüğünde artık çok geçti.
Her yönüyle muazzam, okunması gereken bir kitap.