·344 syf.····Okunma: 13 Ağustos 2021 19:56 Kendime işkence etmeyi sevmem ama bu seri ile kendime resmen işkenceler ettim. Yüzlerce hatta binlerce kitap okumuşluğum vardır ama bunun gibi sapkın, kimin eli kimin cebinde, gurursuz ve hayâsız karakterleri okumadım. Edep desen semtlerine uğramamış. Kırk yaşındaki kadında lise çağındaki ergenle beraber olabiliyor, altmış yaşındaki adamda gencecik kızlarla birlikte olabiliyor. Yetmiyor küçük kardeş dünyanın en normal olayı gibi abisinin eski (!) kız arkadaşıyla birlikte olabiliyor ve bunu ortalıkta gururla söyleyebiliyor. Ya da ikiz erkek kardeş tek bir kızı pinpon toğu gibi bir o yatağa bir bu yatağa sürükleyebiliyor. En fenası da kardeşim, dostum, sırdaşım, iş ortağım dediğin adamın karısıyla yasak aşk yaşamak. Bu bardağı taşıran son damlaydı. Bari biriniz kendinize hakîm olsaydınız biriniz. Alan razı veren razı. Olaylar herkesler için o kadar normal ki
Yoo yoo olaylar tabi ki burada bitmiyor. Yazar kurguya bir de polisiye katmak istemiş. Lâkin, polisiye mi yoksa 3 yaşındaki çocuğa bulmaca mı çözdürürüyor belli değil. Koskoca dedektifler her yeri didik didik ediyor ama o malum mektubu bulamıyorlar. Bu vazife kime nasip oluyor, tabiki Ella’ya. Bir de sanki kendi eliyle koymuş gibi bulması yokmu Off off
Serinin devamı var ama bende artık yok, sırf Steve ve Gideon için merakıma yenik düşerek almıştım kitapları ama yok merakta bir yere kadar. Zira Steve resmen çuvallamış, başta bilsem zırnık merak etmezdim kendisini. Gideon desen bu kitapta yok bile ama onunda edepsizlikleri eminim sonraki kitaplarda devam eder.
Bunların aşkı böyleyse yerin dibine girsin bu aşk
Seriyi almadıysanız kesinlikle ALMAYIN çok daha güzellerini OKUYALIM OKUTALIM
KitapRüyasından Sevgilerle