·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ağustos 2021 16:37 Murakami'nin tüm eserlerini okumak için başladığım bu yolda, (büyük eserleri hariç) en ağır okuduğum kitabıydı diyebilirim (bu durum benden kaynaklı). İletişim ve yazı şekli oldukça akıcı ve netti. Kafamdaki bazı sorulara cevap oldu bu kitap. Eğer "Kitap yazmak istiyorum ama ne yazacağım? Nasıl yazacağım? Buna sabrım yeter mi?" gibi düşünceleriniz varsa, Mesleğim Yazarlık'ı okumalısınız.