İlk okuduğum Agatha romanı. Çok beğendim. Kitapta ilerlerken sürekli ilerisi için tahminler de bulundum ve hiçbiri tutmadı hep sağ gösterip sol vurdu. İlk fırsatta tekrar okuyacağım. Muhtemelen bir kaç yıl sonra tüm külliyatı kitaplığımda olacak o ışığı gördüm. Elime fırsatta geçmişti aslında 2. El olarak çok uygun fiyata külliyatı satan birine rast gelmiştim ama hiç okumadığım için almayı sadece düşünmüştüm. Keşke alsaymışım şuan yarısını okumuş olurdum heralde :) 10/10