Çok beğeniliyor mesajlar ince ve güzel ama beni sarmadı açıkçası. Belki de stephen king okuduktan sonra elime aldığım içindir bu kadar mesaj içerin bir kitap olacağını düşünmemiştim. Mesajları da çok anlamadım heralde. Tekrardan sakin kafayla okuyacağım. 10/7 şuanlık :)