Çoook mu iyi :) evet çok iyi sanki günümüz Türkiyesi’ni okuyorum gibi geldi. Bire bir aynı desem yeridir. George Orwell yapıyormuşsun bu sporu :) 1984 içinde aynı yorumları görüyorum en kısa sürede onu da okuyacağım. Herkesin ama herkesin okuması okutması gerekiyor. 10/10