“Kafes” kitabından sonra ne umutlarla temin edip okudum. Tam bir hayal kırıklığı. Yazarın tarzı bu sanırım tüm kitaplarını okudum genelde ucu açık bir sonla bitiyor buna eyvallahım ama bu romanının başını da sonunu da beğenmedim. Yazarın kendisi de müzikle uğraşıyor sanırım biraz zorlama bir kitap olmuş. Tavsiye etmiyorum :) “ Kafes” kitabını kesinlikle okuyun! 10/5