Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 14 Ağustos 2021 13:21 Askeriye de yıllarca çalışan ve yıllarını veren Albay,askerliği bırakınca hakkı olan emekli aylığını beklemeye başlar,her cuma günü postacının yanına gider ve Albay a mektup yok cevabını alıp geri döner.Aynı zamanda ölen çocuğundan kalan dövüş horozunu besler.Bir zaman sonra hiç paraları kalmaz ve evdeki her şeyi satmaya başlarlar hatta karısı komşular yiyecek bir şeyleri yok demesinler diye taşı kazana koyup kaynatır.Aradan onlarca yıl geçince,artık Albay da umudunu keser ve emekli aylığının gelmeyeceğini anlar.