Hayatımın " Gözyaşı ve gülümseyiş " olarak kalmasını diliyorum: Gözyaşı, kalbimi arıtır, bana hayatın sırlarını, gizlerini bildirir. Gülümseyişse, beni sevdiğim, dengim olanlara yaklaştırır ve ilahları yüceltişimin bir remzi olur. Gözyaşı; pişmanlıkla ona ortak olurum, gülümseyiş; sevincin varlığımdaki adresi olur.