Puan vermedi·85 syf.··Beğendi
· Kitapta öncesi -ana öykü - sonrası şeklinde bir senaryo var ki bence öncesi ve sonrasına hiç gerek yoktu. Ana öykü gerçekten çok güzel ve anlamlı. Sonrasında acaba ben 4 karakterden hangisiyim diye düşünüyorsunuz. Tabi koklarca ve koşarca ayrı karakterler olarak işlenmemişler pek. Onlar bütün, beraber iyiler