·80 syf.····Okunma: 14 Ağustos 2021 19:37 Pek anlayamadım. Başlarda beklentim çok yüksekti, sonlara yaklaştıkça beklentim azaldı. Biraz anlamsızdı. Ama yazarın dilini sevdiğim için diğer kitaplarına da bir şans vereceğim. Kitabı anlamasam da okuması keyifliydi, lol. En son beşinci sınıfta Sait Faik okuduğumda böyle hissetmiştim.
Bol ve eğlenceli okumalar!