Orhan Veli 'Nedensiz' benim için hep başka yere ait... çok başka seviyorum ama bu kitabı okuyunca daha daha daha çok sevdim. Duyguları, sevdası, kalemi o kadar güçlü ki... Karşılıksız sevgisi, o ince ruhu, düşünceliliği... Her şeyiyle harika bir kitap. Harika olan kitap da değil Orhan Veli'nin kendisi... O kadar çok detay var ki ince ruhu ve sevdasına dair... Nahit için "sade kadın değil, insan" derken bile aslında kendi insanlığını, sevdasını, iyiliğini görüyoruz. "İyi ama benim şiirimi beğenen insandan da bu kadar yobaz, bu kadar geri mahluk çıkar mı?" diye yazması bile İNSANlığını gösteriyor. Okumaya değer...