Kitabın konusunu araştırmadan sadece kapağını beğendiğim için okumaya başladım. Başladığımda da pek bir şey beklemiyordum. Kapağından bile sade, akıcı ve basit bir anlatıma sahip olan bir kitap olduğu belli oluyor. Aslında 1 günde bile bitirebileceğiniz bir kitap lakin beni içine pek çekemedi, yarım bırakmamak için azar azar okudum.
Kitabın bazı yerleri, özellikle başlarda Anna ve St. Clair'in arkadaşlıkları aşırı tatlıydı, okurken keyif aldım. Fakat bir yerden sonra kitap aşırı cringe bir moda girdi ve yazar sanki saçmalamış gibi geldi.
Çerezlik iyi bir kitap. Reading Slump için iyi olabilir.
Birde bunların dışında kitapta fazlaca yazım hataları vardı, okurken sinirlerinizi bozacak kadar.
Stephanie PerkinsAnna ve Fransız Öpücüğübir kare mavi