·430 syf.····Okunma: 15 Ağustos 2021 18:08 Sayılı kitap bu denli etkiler insanı bana göre. İki kadının umarsız çırpınışlarına eşlik ettik Bin Muhteşem Güneş ile. Okurken o kadar zorlandığım anlar oldu ki. "Ah, hayır ya okuyamıyorum artık!" deyip kaç kez kapattığım oldu sayfaları... Bir yerlerde bunları yaşayan, hayatları boyunca çile çeken kadınlarımızın olduğu düşüncesi ayrı hüzne boğdu. Leyla ile Meryem'in yollarının kesişmesini sabırla bekledim. Nitekim buna da değdi. İkisinin de acıları bambaşkaydı ama benim düşünceme göre Meryem en çok üzülen taraf oldu. Kısacası bana bir şeyler kattığına inandığım hep aklıma geldiğinde buruklaşmamı sağlayacak kitap oldu. Okuyun, okutturun derim.