·432 syf.····Okunma: 16 Ağustos 2021 00:49 Dün gece bu harika kitabı bitirdim. Daha önce böylesine farklı bir kitap okumamıştım. Sanki bir dizi izler gibiydim. Evelyn karakteri benim için hala bir muaamma. Herkes tamamen kötü veya iyi değildir sözünü onun için kullanabilirim. SPOİLER! Kitabın sonundaki Harry'nin Monique'nun babasına aşık olması olayını asla beklemiyordum ve bu kitaba olan sevgimi daha da arttırdı. Diyaloglar çok güçlüydü bir de ama sevmedigim en büyük kısım Evelyn her şeye sahip olduktan sonra celia için hayatını değiştirmeye yelteniyor. Bu kırıcı bence. Sevdigi biri için bunu beklememeliydi. Bir de tam olarak 3 kez ayrılıp barıştılar. Bu bir yerden sonra hep tekrarlıyormus gibi geldi. Evelyn hep aynı hatayı yapıyor sonra Celia'ya geri dönmek istiyor. Tabi kendi kimliğini kabul ettirmeye çalışmasını çok takdir ettim. Genel olarak çok sevdiğim bir kitap oldu Evelyn Hugo'nun yedi kocası. O kadar akıcıydı ki. Bu arada bence +18