insan gittiği her yere kendini de götürür
9/10
·592 syf.··
2021 2. kitabı
·
23 günde okudu
·
Okunma: 16 Ağustos 2021 12:09
Çok çok sevdiğim bir dostumun 'kesin seversin' diyerek önerdiği ve her zaman ki gibi haklı çıktığı, ülkemizin 30 yıl gibi bir dönemini anlatan muhteşem kitap... Kitap sizi içine alıyor ve sanki siz de orada o adada o insanlarla beraber yaşıyorsunuz hatta onlardan birisiniz... İçinde çok fazla karakter barındırması başlarda olumsuz bir özellik gibi geliyor ama içine girince kitabın size bir kaç insanı değil bir toplumu anlatmak adına böyle bir yol izlediğini gösteriyor. En çok sevdiğim yanı ise kitabın her karakteri hem kendi dilinden hem de karşısındaki hatta bir sürü kişinin gözünden anlatması... Böylece karakterlerin gelişimini, ruh hallerini ayrıca dışarıdan nasıl göründüklerini anlıyorsunuz... Ayrıca ülkemizin tarihi adına bir çok şeye değinmesi, detay vermemesi ama merak uyandırması bence çok güzel bir ayrıntı. Tabiki en sevdiğim karakter Neriman abla...Neriman ablanın hepimizin aksine içindeki sesi susturamaması ve bununla yaşamaya devam etmesi... İnsan herşeye alışır...
KörburunHikmet Hükümenoğlu · Can Yayınları · 20242,741 okunma
·
1.268 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
🥰🥰🥰 çok özleniyorsun dostum
Ayşe Özalp
Gönderi Sahibi
Sen de hem de nasıl... 😍😍