En sevdiğim yazarlardan biri olan Tess Gerritsen'in Cerrah kitabından sonra okumuştum. İlk okuduğumda daha fazla beğenmiştim. İki günde bitirdiğim sürükleyici bir kitaptı. 2. okuyuşumda sonunu unutup merak ettiğimden hızlıca bitirmiştim. Tabi ilk okuyuştaki heyecanı biraz olsun kaybetmiştim. Yine de mekan olarak Rizzoli&Isles serisinin o alışılmış Boston'dan uzaklaşıp Wyoming'e gitmesi güzel olmuş. Bol karlı, soğuk bir mekan ve gizemli evler vs. okurken beni ürpertti. Sonunda Maura ve o oğlanın yaşadıkları biraz tuhaf gelse de beğendiğim bir kitaptı.