Kitabın bir ara çok popüler olması insanların okumadan önce beklentilerini artırıp okuduktan sonra da 'abartıldığı kadar yokmuş' demesine sebep oldu. Bir kesim çok beğendi, bu sayede çok satanlara girdi, bir kesimse o kadar da güzel değilmiş diye yorumladı. Bense beğenenlerin tarafındaydım. Evet, bunun gibi beğendiğim daha bir sürü kitap sıralayabilirim size... Beni rahatsız eden beğendiğim güzel kitapların bu kitap kadar ünlenememesi. Hiç kitap okumayan ya da az okuyan insanların bile şu Kürk Mantolu Madonna çok güzeldi tarzında cümleler kurması bana komik geliyordu. Sadece bu kitabı övenlere yanıtım ise şu olacak; evet başlı başına güzel bir kitaptı ama daha keşfetmediğin bir sürü yazar ve daha nicesi vardı... Kısa bir özet bu sefer yazmayacağım çünkü kime sorsam bu kitap hakkında hep bir yorum, fikir duydum. En komiği de TV programlarından birinde-magazin programıydı yanlış hatırlamıyorsam- sunucu kadının biri şarkıcı Madonna zannedip kitap hakkında sanki okumuşcasına yorum yapmasıydı...