8/10
·192 syf.··
2021 153. kitabı
Gerd Schneider sayesinde Kafka'nın son zamanlarında yaşadıklarını, yazdıklarını öğrenmiş oldum. Her ne kadar kitap Kafka'nın ağzından yazılmış gibi olsa da başka bir yazarın bakış açısıyla da okumak güzeldi. Kitap parkta oyuncak bebeğini kaybettiği için ağlayan bir kız çocuğu(Lena) ile Kafka'nın tanışmasıyla başlıyor. Kafka, Lena'ya bebeğinin ona mektuplar yazdığını söylüyor ve onları her gün okumak için parkta buluşuyorlar. Kitabın bir kısmında Kafka ve kız çocuk arasında geçen diyalogları görünüyor bir yandan da Kafka'nın eşiyle(Dora) yaşamını, hastalığını(verem) öğrenmiş oluyoruz. Ayrıca dönemin yoksulluğu, ekonomik kriz de yansıtılmış. Kitabın dili akıcıydı, kurgusu da güzeldi. Filmi de yapılsa fena olmaz...
Kafka'nın BebeğiGerd Schneider · Kırmızı Kedi Yayınevi · 2011196 okunma
·
206 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.