Kitabın kalın olmasına bakmayın 3 günde bitirmiştim:) Bence herkesin okuması gereken kitaplardan biri. İlk başlarda biraz sıkıcı gibi gelebilir ama ortalara geldikçe elimden bırakamadım. Her ne kadar eski bir dönemi anlatsa da bence günümüz için de çok güzel mesajlar veriyor.
Hasan Sabbah(Seyduna diye geçiyor) ve fedailerini kullanarak yapacakları, köle kızları, haşhaş, 'cennet' bahçeleri,...