Tavsiye üzerine edindim kitabı. Fazla uzun ve biraz sıkıcı buldum.Selimle Ülkünün kavusmalarıyla bitirilse daha güzel olurdu. Robertla bitmiş.Kim kaç puan vermişse vermiş ben pek fazla beğenmedim. Begenenlere saygı duyarım. Benim tarzım degil. Hele bir romanın içindeki akıl verme, ders verme ve detaylara hiç katlanamam.Dili anlatımı ve aşkı işleyişi gayet başarılı. Keşke bunun yarı ebatında sadece roman olsaydı bu kitap. Tarih, felsefe, kimya, coğrafya...bence bu kadar harmanlamaya gerek yoktu. Tabiki kimsenin hayatına yazma ve okuma keyfine kimse karışamaz.Kitap başarılı sadece bana uymadı.