Duyguları hissetmeyen bi çocuğu okuyoruz ancak eksik kalan bir şeyler var. Duyguları öğrenişinin hızlı geçildiğini ve bazı sahnelerin aceleye geldiğini düşünüyorum. Yine de çerezlil ve hızlıca biten, ayrıca şaşırtıcı şekilde beni yeri gelince etkileyen bir kitaptı. Okumanızı öneririm. ☆