Oldukça hızlı bitirdim aslında. Okuması akıcıydı. Sherlock Holmes serisini defalarca okumuş biriyim ve her kitabını ayrı ayrı severim bu da hoşuma gitti özellikle kitabın içinde ondan da bahsedilmesi... Serinin ren yayınlarındaki bir sonraki kitabı Sherlock Holmes le alakalı kitap ismi bile öyle. Ama güzeldi ve sardı. Yani kesinlikle okunur. ( Benim kitabımda basım hatası olduğunu düşündüğüm yanlışlar vardı özellikle ilk sayfalarda onun dışında çok güzeldi)