Tövbesi olmayan bir günah işlediğin zaman şeytandan mı yardım istemeliydin yoksa Tanrı'nın merhametine mi sığınmalıydın...Ama ya Tanrı sandığımız kadar merhametli değilse... Ya Tanrı affı olmayan ve deliliğiyle nam salmış birisiyse.
"Eğer doğruysa " dedim gözlerimi ondan ayırmadan "Ailem, tanıdığım, sevdiğim herkes gerçekten beni unuttuysa bunu sana ödetirim."
"Sana benim karşımda bir şansın olduğunu düşündüren nedir?"
"Kaybedecek bir şeyimin kalmaması"
Sayfa 82 - nora-amon arasında konuşma·Kitabı okudu