·480 syf.····Okunma: 17 Ağustos 2021 22:08 Amacım profesyonel bi inceleme değil sadece kitabı bitireli 5 dk oldu ve şu anı unutmamak için yazıyorum. Spoiler içerir.
Kitabı bitirdiğim an internetten 2. Kitabın özetine baktım bir umut... Will yaşar belki diye. Will öldükten sonra kitabın ne anlamı var ki cidden... Lou başka birine aşık olsa ne anlamı var. Çok saçma çok kötü bir sondu Will e kesinlikle kızgınım sırf kötü son olsun diye yazılmıi gibi bi sondu yani of. 2. Veya 3. Kitap yok benim için... İnsan 1 kere sever. Sevdiği kişi olsa da olmasa da.