“Hepimiz aynı acıyı çekmek zorundaydık. Ama bunu herkes kendi başına çekiyordu.” Alexandra Cavelius’un Leyla’sını yeniden okumaya yüreğim yetmedi. Boşnak kadınlarını, yaşadıklarını düşündükçe insanlığımdan utandım, üzüntüden kahroldum.
"Srebrenitsa'da kadınlar neler yaşadı?" sorusuna cevap arayanlara bu kitabı öneriyorum: "Alexandra Cavelius-Leyla"
Gerçekten çok çarpıcı bir kitap. Gerçek bir hayat öyküsü ve bu olayı yaşayan kadın yaşadıklarını anlatıyor. Haftalarca etkisinden çıkamayacağım bir kitap oldu.