·328 syf.····Okunma: 14 Mart 2021 05:44 Okuyalı baya bir zaman oluyor bunu, buna mutlaka bir şeyler yazmalıyım demiştim ama kaldı öyle. Şimdi aniden aklıma gelince hızlı hızlı yazmak istedim çünkü aylar sonra bile akılda kalmasından belli olabileceği gibi boş geçilmemesi gereken müthiş bir kitap
Tanrılar çağı bir distopya kitabı, özetle bildiğimiz dünya gitmiş heryer afganistana dönmüştür. Bu yeni dünyada dinler de bir başkadır, başkadır yazdım ama kitabı bitirince aslında günümüzle aynı olduğunu görecek, aklınız bu konularda karışıksa iyice karışacak, belki gece yıldızlara bakarken cevabın ne olduğunu hissedeceksiniz, işte buna rehber olacak inanılmaz zekice bir kitap.
Öte yandan soluksuz okunacak bir macera romanı diyebilirim, ciddi ciddi uzun zamandır okurken böyle gerilmemiştim.
Sözün özü şayet bu kitap yurtdışında olsaydı nobel bilmemne ne varsa tüm ödülleri siler süpürürdü, ülkemizden böyle pırıl pırıl parlayan bir yazarımız olmasından çok mutlu oldum
Okuyun, okutturun arkadaşlar