·528 syf.····Okunma: 18 Ağustos 2021 14:16 Serinin en iyi kitabı kesinlikle buydu ama yani bu kitap burda biter mi ya! Devan kitabını gerçekten çok merak ediyorum.
Kitapla ilgili kitap serideki en iyi kitaptı ama en karamsar şekilde okuduğum kitapta buydu. Yani kendimi camdan atasım geldi resmen. Birbirleri ile iki insan gidi düzgün bir şekilde konuşmadıkları için de olaylar iyice büyüdü. Kitabın ortalarına geldiğimde kitabın sonunun bu ikili için çok iyi bir şekilde bitmeyeceğini anlamıştım ama yine de bu şekilde biter diye düşünmemiştim. Yazar nerede bırakıp okuyucuyu merak ettireceğini biliyordu kesinlikle. Korhan'ın yaşadığı şeyler beni o kadar çok üzdü ki anlatamam ve gerçek hayatta bu tarz şeylerin de yaşanıyor olması o an düşününce daha da kötüydü. Devam kitabını merak ile bekliyorum ve beklentim çok yüksek umarım en kısa sürede çıkar.
Herkese iyi okumalar