·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ağustos 2021 14:57 Sayfa sayısı az ama derinliği fazla olan bir kitaptı. Hiç acıyı hissetmemiş Dr. Andrey Yefimıç'ın acıyla imtihanı biraz ağır oluyor. Severek okudum. Okumayı, düşünmeyi ve felsefeyi seven Dr. Andrey Yefimıç ile İvan Dimitriç arasındaki felsefi diyaloglar oldukça ilgi çekiciydi. Ivan Dimitriç adaletsizlikten, yaşamak zorunda kaldıkları berbat ortamdan şikayet ederken, Dr. Andrey Yefimıç ise bunları görmezden geliyor. Dr. görmezden geldiği durumlar için pişmanlık duymakta maalesef ki geç kalıyor.