Merhaba. Öncelikle inceleme içerisinde spoiler olabilir. Bunu göze alarak okuyunuz.
Kujo kitabını anlık olarak bitirdim. İlginç bir deneyimdi. Yabancı roman pek okumam ama bu kitap ilgimi çekmişti o yüzden sipariş etmiştim.
Kitap, 100 kiloluk bit Saint Bernard cinsi köpeğin burnunu bir yarasanın ısırmasıyla Kuduz olup, sahibini, sahibinin arkadaşını, Vic'in çocuğunu öldürüşünü ve 2 kişiyi günlerce rehin tutmasını anlatıyor. Kitap oldukça akıcı, çevirisinde 1-2 kere hata gördüm ama göz ardı edilebilir hatalardı.
Çok ön plana çıkarılan bir şey değil ama bence kitabın vermeye çalıştığı ilişkiler ve aile hakkında çok güzel mesajlar var.
Kitabı soluksuz okumadım ama keyif aldım. Meraklısına tavsiye ederim güzel kurgu. Muhtemelen benden daha çok sevecektir.
Keyifli okumalar.