Kitap ilk başta normal bir hayat hikayesi anlatır gibi anlatıyor ama asıl karakterini sonradan ortaya çıkacağını hiç düşünmedim beni en çok duygulan sahne kızını trende girmesi ve ona birazcık olsa sarılamaması insanların dışardan neler yaşadığımı içini oymadan bilemedigimi anladım. Ama sonlara doğru kitabı okurken kendimi tutamadım...