Emrah Serbes severek okuduğum bir yazar ancak bu kitabı okumakta geç kalmışım. Sebebi polisiye sevmeyişim olabilir. Behzat Ç. karakteri dizisiyle hepimizin gönlünde taht kurduğu gibi roman betimlemelerinde de insanda geriye hafif bi kıskançlık bırakmıyor değil. Her sayfada sona yaklaşmaktan korktuğum için yavaştan aldım. Romanın sonunu bildiğim halde ağlamaklı oldum. Herkese, özellikle polisiye sevenlere özellikle tavsiye ediyorum.