9/10
·83 syf.··
Beğendi
·
2021 12. kitabı
Bir şeye tutkuyla bağlandığınızı düşünün. Onun için elinizden gelen her şeyi yaptığınızı. Kendinizi tamamıyla ona verip tüm hayatınızı adadığınızı. Ona ulaştığınızda hikayenin sonunda ne olur? Aklınıza mutlu bir son mu geliyor ya da bir felaket mi? Bir deha sizin için bu sorunun yanıtını yazıyor. Kitap ilerledikçe şaşırıyor ve şaşırdıkça “evet muhtemelen tam da böyle olurdu” diyorsunuz. Stefan Zweig yazdığı hikayeyle beni ikna etti. Hiçbir şeye saplantı haline getirecek kadar bağlanmamalıyız. Çünkü diyalektik boş durmuyor. Her şey zıddını yaratıyor. Ne kadar büyük bir güçle savaşırsanız o kadar büyük darbelerle sarsılıyorsunuz. İnce, akıcı ve sarsıcı bu kitabı herkese tavsiye ederim. İlgisini çekenlere keyifli okumalar :)
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,6bin okunma
·
156 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.