·400 syf.····Okunma: 19 Ağustos 2021 23:07 Serinin üçüncü kitabı da bitti.
Kitapta Dolunay ve Çiçek bordo sırt çantalarının karışmasıyla birbirlerinin yerine geçiyorlardı. Kitabın konusu gerçekten çok güzeldi.
Size güzel dersler verecek bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Aslında paranın her şey olmadığını gösteren bir kitaptı.
Kitabın sonu beni ne kadar çok tatmin etmese de güzel bitmişti.
Yeri geldi güldüm, yeri geldi üzüldüm, yeri geldi şaşırdığım bir kitap oldu.
Çiçek karakterini başlarda ne kadar sevmesem de onun yaşadıklarını yaşamak, hikayesini anlamak gerçekten güzeldi.
Aynı zamanda kitapta biraz olsun gizem de mevcuttu.
Güzel anlamlar çıkarabileceğiniz, güzel bir kitaptı. Okumanızı tavsiye ediyorum.