·163 syf.····Okunma: 21 Ağustos 2021 11:45 Genel olarak konusu güzeldi fakat ben daha derin bir aşk beklerdim. Çünkü bu zamana kadar sürekli dillerde olan bir eser bence çok üstün körü bir anlatımdaydı. Özellikle sonunu çok farklı beklerdim. Sürekli zaman atlaması olduğundan dolayıdır belki yansıtılan aşkın azlığı. Daha detaylı olsaydı eminim herşey daha farklı olurdu.