Puan vermedi·192 syf.··Beğendi
· Okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Duygusal olarak çok yerde etkilendim, empati kurduğum İçin ağlayarak okudum. Sonuçta hepimiz birer engelli adayıyız, farkındalık açısından bu tarz kitapların herkes tarafından okunması gerektiğini düşünüyorum.