Puan vermedi·64 syf.··Beğendi
· Stefan Zweig' in bayılarak ve sıkılmadan okuduğum eseridir ve herkese tavsiye ederim. İçerisinde yer alan derin psikolojik tahliller sayesinde anlatılan duyguyu birebir yaşatıyor, gözünüzde canlandırıyor çok etkileyici bir kitap.