·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2021 20:13 İyi ki izlemişim dedikten sonra iyi ki okumuşum dediğim kitap...Hem çabucak okumak istedim hem de bitmesin diye sayfaları çevirirken üzüldüm.Anne okuyucuyu kendisiyle beraber haylazlıklar, düşündürücü durumlar ve içinde bir sürü minik şeylerden mutlu eden olaylar örgüsüyle sarıp sarmalıyor.