Bugün de okuduk çok şükür :)
Bence Ahmet Erhan ikizler burcu. En azından bu kitaptaki şiirleri onu gösteriyor. Bazı şiirlerinde hayatı güzel bulurken bazı şiirleri karamsarlık abidesi :D ama şiirlerine laf yok sevdim bu kitabını gayet akıcıydı :) denemek isteyenlere tavsiye edilir :)