Kadınların ne kadar kötü olduğunu anlatıyor desem, linç yerim ama maalesef öyle... ( Sözüm meclisten dışarı:) )
Kısacası
Her şeyi kızları olan bir baba, Herşeyi hayatın lüksü olan 2 Hanımefendi ve bunlara şait kalan bir genç...
Okumanızı tavsiye ederim, Balzac üslup söz konusu olduğunda en iyilerden biridir.