Puan vermedi·56 syf.····Okunma: 23 Ağustos 2021 13:49 Bu kitap bu kadar kısa yazilmamalıydı. Bu kitap betimleme hak ediyordu, gozumde saatcinin tamirhanesinin canlanmasi lazimdi, saatleriyle olan diyaloglarini okumak isterdim cunku onlara olaganin ustunde bir deger ya da guc verdigini iddia ediyordu zacharius....Tanri ve saatleri arasindaki rekabeti daha fazla okumak isterdim.Bilim ile catismasini, üstesinden gelemedigi kibrini daha cok gormek isterdim. Bi kac catismanin cozulmesini gormek isterdim icinde ama sonu klasige baglanip bitti... Yani demem o ki bu kitap uzun uzun yazilmaliydi... Zaman cimrilerine gore, bi okuyusta bitirilebilir...