Beni son zamanlarda bu kadar sarsan bir kitap olmamıştı. Hacimce ince, içerik olarak devasa boyutlara ulaşmış. Olağanüstü bir anlatım, elinizden bitirmeden bırakamıyorsunuz. İçinde geçen fikirler, hasta ve doktorun tartışmaları tadından yenmez. Sadece doktorla hastanın tartışmaları ciltlerce olsa okunur. Tek sıkıntı hemen bitmesi. Tadı damağımda kaldı. Herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Kütüphanemin en güzel rafında, özel kitaplarımın arasına katıyorum.