Merhaba sevgili okurlar.
Öncelikle herkesin zevki farklıdır. Kitabın Kaba bir dili olduğu için hassas insanlar okumasın.!
***
Kitap hakkında herkes farklı farklı görüşlerde bulunmuş. Kimisi beğenmiş kimisi beğenmemiş. Evet kitapta argo kelime sayısı çok fazla. Bunu göz önünde bulundurarak okumalısınız.
***
Doğruyu söylemek gerekirse kitabın ismi çok ilgimi çektiği için okumak istediğim bir kitaptı. İyi ki de okumuşum. Kitap her yiğidin harcı değil. Okuyan kişinin bir süre etkisinden çıkamayacağı nadide bir eser.
***
"Tüm hayvanların en zekisi, iyiliğin ne demek olduğunu bilen insanoğluna bir baskı yöntemi uygulayarak onu otomatik işleyen bir makine haline getirenlere kılıç kadar keskin olan kalemimle saldırmaktan başka hiçbir şey yapamıyorum."