Merhabalaaar
Öncelikle gayet güzel ve sürükleyici bir kitap olduğunu düşünüyorum. Olaylar gelişirken onları tahmin edip, sonrasında ne olacağını düşünme yetiniz gelişebilir diye düşünüyorum. Güzel ve gayet akıcı bı kitap zaten gayet kısa. Bir şans vermenizi öneririm.
Keyifli okumalaaar